إدارة المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إدارة المنتدى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
the_honest
Admin
the_honest

ذكر
Emploi : admin
Loisirs : websites

شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم Empty
مُساهمةموضوع: شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم   شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 24, 2007 10:35 am

ليه كده ياجماعه احنا لازم نشجع الاجيال الصاعده.
عموما فعلا النكت حلوه قوى.
مرة واحد طويل جدا شرب لبن مات ليه؟ لان اللبن صلاحيته انتهت قبل ما ينزل بطنه
واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك
واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس
مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه

مرة واحد بخيل شقتة ولعت ادى للمطافى رنة
واحد بخيل دخل مع ابنه سوبر ماركت الولد قال لأبوه : بأحب الشوكولاته أبوه قاله : حبها ورجعها مكانها

واحد بخيل عندو ثلاث تفاحات فتح الاولى لقى فيها دود التانية فيها دود وصل للثالثة طفا النور و أكلها

مدير مدرسة لديه ولد غبي جدا فاضطر الى طرده من المدرسة .. فاتى الولد في اليوم التالي ومعه ابيه..فقال الاب للمدير :لماذا طردت ولدي من المدرسة فاجابه المدير لان ابنك غبي جدا ولكي اثبت لك ذلك.. تعال يا ولد.. واذهب وابحث عني! فذهب الولد وغاب ومن ثم عاد= فقال للمدير اسف ولكني لم اجدك..فقال المدير لوالده هل رايت مدى غبائه؟؟ فقال الوالد للفتى اذا ابحث عنه في الغرفة الاخرى

واحد قال الابوه يبا مدرسنا خبل امس يقول 3+2=5 واليوم يقول 1+4=5
واحد بنا بيته بشكل دائري علشان زوجته لاتقول حابسني بين اربع حيطان

في عربجي دخل في رجلة مسمار حاول يطلعة ماطلع قام وعفطه

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش

أحول...... سجل في الجيش ...... حطوه في قسم القصف العشوائي
واحد احول اكتشف بعد عشر سنوات انه يصرف على الجيران

واحدة بتقول لجوزها ماتيجى نعمل جمعية قالها ازاى قالتله تبوسنى كل يوم بوسة وتدينى جنيه قالها طيب فى اخر الشهر لقى معاها90جنيه قالها ازاى قالتله اسكت مش ابو محمد اللى فى الدور التالت دخل بنفرين

مدرس لغه عربيه عاوز يشتري مشروب سفن اب يقول ايه ؟؟ (( هات سبعه فوق ))
واحد مسطول اشتغل سواق تاكسي، شاورتله واحده، وقف وسألها "رايحه فين؟" قالتله "المهندسين" قالها "روحي بس ما تتأخريش

مرة مجموعة مساطيل بيكتبوا محاضرة مع دكتور كل مايمسح السبورة يقطعوا الورقة

غبي يرسل رسايل غزل في الموبايل لوحده ست ، اشتكت الست للبوليس سألوه أنكر ، قالو له طيب شوف دا رقمك ودي رسايلك صح ولا لا ؟ رد عليهم بالنسبه للرقم صحيح هو رقمي لكن بالنسبه للرسايل فالخط دا مش خطي !!!!!!!!
http://www.jadid.forumegypt.net
mgalal53

ذكر
Emploi : مدير
Loisirs : لا

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم   شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم Icon_minitimeالثلاثاء مايو 08, 2007 8:59 am

شكرا اخى والله ضحكتنا الله يضحكك
hiind

hiind

انثى
Loisirs : ooo

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم   شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 26, 2007 11:13 am

cool

شوفوا النكت دى وقولو لى رأيكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» آخر النكت المغربية
» كتبتها إليك حبيبي..., قولولى بقى ايه رأيكم...